نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بندی جالب در قرارداد مدافع سوئیسی ! غرامت به لختشتاینر یا تمدید جدید ؟

بندی جالب در قرارداد مدافع سوئیسی ! غرامت به لختشتاینر یا تمدید جدید ؟

رسانه های ایتالیایی مانند گاتزتا ― توتواسپورت دیروز و امروز در آپدیت های جدید خود در واکنش به موضوع خط خودن لختشتاینر یک ادعا داشته اند ولی اسکای ادعایی کاملا متفاوت داشته است. در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع خواهیم پرداخت.

 

گاتزتا دیروز نوشت:

 

لیختشتاینر درخواست انتقال به اینتر را داده و برای همین موضوع از لیست یووه برای اروپا خط خورده است.

 

توتو هم دیروز نوشت:

 

به صورت کاملا واضح، لیختشتاینر با ائوزیلیو (مدیر ورزشی اینتر) بر سر انتقال مجانی در 2017 به توافق رسید ولی ماروتا یک اپشن فوق العاده در اختیار دارد. بر این اساس، یووه این حق را دارد که قرارداد استفن را به صورت یک جانبه و یک ساله تا 30 ژوئن 2018 تمدید کند.

 

اما حالا می رسیم به آپدیت امروز اسکای:

 

لیختشتاینر هیچ وقت برای انتقال به اینتر اصرار نکرد. برادر/ایجنت او فقط می خواست به پیشنهادات باشگاه های ایتالیایی گوش بدهد. یووه تاکید دارد که حذف لختشتاینر دلیل تکنیکی داشته زیرا نمی خواهند به دلیل مصدومیت مارکیزیو در خط میانی دچار کمبود بازیکن بشود.

 

حالا اگر یووه از حق خود برای تمدید قرارداد به مدت یکسال، تا قبل از 1 ژانویه استفاده نکند، باید 750 هزار یورو به لختشتاینر غرامت بدهد. استفن این حق یک جانبه ی تمدید را در قرارداد خودش قرار داده بود زیرا تصمیم داشت در یووه بازنشسته شود و دوره ای در مدرسۀ ایتالیایی کوورچانو سپری کند و شروع کریر مربیگری.

 

استفن لختشتاینر حقوق بیشتری در تمدید قرارداد جدید خود می خواست ولی یووه این موضوع را رد کرد، اما در روز های گذشته برای تمدید با حقوق کمتر راضی شده بود. یووه این حق را دارد که قراردادش وی را به صورت یک جانبه تا 2018 تمدید کند ولی فقط تا قبل از ژانویه معتبر می باشد.

 

در خبرها داشتیم که

 

وستهام و لستر خواهان جذب وی بوده اند ولی موفق به توافق با او نشدند. یووه برای فروش استفن به تیم های غیر ایتالیایی راضی بود. یووه و لختشتاینر در حال حاضر بر سر تمدید قرارداد و نقش وی به عنوان بازیکن ذخیره برای یک فصل، اختلاف نظر دارند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
فراز بزرگ نیا
فراز بزرگ نیا«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: